Bg

jag ska ge allt jag har. kampa fullt ut.

kollade pa min nya lagenhet idag. toppen ar den - och nara till allt.
ursakta skrivandet men det finns inte svenska bokstaver pa detta skrivbord :)
staden ar stoooor - 2 miljoner invanare. kommer ta tid innan jag vanjer mig att bo i en huvudstad :)
men det ar verkligen fint har. finns precis allt. det ar bara bussarna som stor mig - det finns ju tusen! svart att veta var man ska ga av och sa. men borjar sa smatt lara mig.
imorgon ar det informationsdag pa universitetet. vi ska bli indelade i grupper och sen ska vi fa schema mm. och ga en rundtur :) har redan lart kanna nagra - 2 fran sverige med! annars ar det valdigt blandat. folk fran hela varlden. usa. tyskland. nigeria. schweiz. cypern. och sa vidare. har ju inte pratat med alla an :) men jag gillar att vi ar sa blandade. kul att hora hur det ar i andra lander. men samtidigt har vi sa mkt gemensamt. sitter alla i samma sits.
och pa mandag borjar studierna - forelasningarna. far se hur det gar med engleskan. men har ju ett lexikon till hands :)

viljan finns iallafall. det ar det har jag langtat efter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan gumman! hur är allt med dig? hoppas du har det super.. vi hörs. pusspuss L

2008-10-12 @ 10:46:28
URL: http://rizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, men bra att allt löser sig och fungerar där nere:D och du trivs? hur går dt med lägenheten? Alla nya människor du träffat? Micki?hehe dt finns massor jag vill vetaM;) så hojta till och skriv en massa så fort du får internet. Förväntar mig en hel uppsats! Ta hand om dig/ kärlek från din rosa

2008-10-16 @ 09:53:36
URL: http://rizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0